چگونه از نظر رفتاري فرد جذابي باشيم؟

هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

چگونه از نظر رفتاري فرد جذابي باشيم؟

۱۵۷ بازديد

داشتن جذابيت رفتاري به شما اين امكان را مي دهد كه پيام هاي غير كلامي مناسبي در روابط بين فردي و رمانتيك خود بفرسيد. در واقع ارتباط غير كلامي در مراحل اول آشنايي نقش مهمي در فرايند دوست يابي بازي مي كند. در روابط پايدارتر توجه به رفتارهاي خاص طرف مقابل مي تواند به شما كمك كند تا بتوانيد ارتباطتان را محكم تر كنيد. بنابراين برخي رفتارها براي شكل دهي رابطه موثر هستند و برخي ديگر براي ايجاد اعتماد و تحكيم بيشتر رابطه مورد استفاده قرار مي گيرند. داشتن جذابيت رفتاري كار آساني نبوده و براي رسيدن به آن نياز به تمرين خواهيد داشت. در اين مقاله عواملي را كه برجذابيت رفتاري موثر هستند را بررسي مي كنيم.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه شروع يك رابطه و جذابيت رفتاري مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

رفتاري با اعتماد به نفس

اعتماد به نفس يكي از مهم ترين مواردي است كه در پذيرفته شدن و جذابيت شما در اجتماع تاثير زيادي دارد. اگر به عملكرد خود اعتماد كامل داشته باشيد و بتوانيد اين موضوع را به ديگران نيز القاء كنيد، در نگاه ديگران داراي جذابيت بيشتري خواهيد بود. براي افزايش اعتماد به نفس خود تلاش كنيد و از آن به عنوان عاملي براي جذابيت استفاده كنيد.

 

تماس چشمي

برقراري تماس چشمي در حين گفتگو به مخاطب اين پيغام را مي دهيد كه "به تو و حرف هايت توجه مي كنم". پس زماني كه با شخصي در حال صحبت هستيد براي اينكه به او بفهمانيد كه صحبت او برايتان مهم است، هر از گاهي تماس چشمي با او برقرار كنيد. اين كار ضمن احترام متقابل، نشانگر توجه شما به شخص مقابل است.

 

لبخند اثر بخش

لبخند زدن معمولا باعث جذب ديگران و ايجاد رابطه خوب مي شود. هنگامي كه براي بار اول به يك محيط نا آشنا وارد مي شويد، لبخند بزدنيد. مهم است كه اخم نكنيد، رعايت همين رفتار شايد بي اهميت به جذابيت شما كمك زيادي مي كند.

 

شور و اشتياق

سعي كنيد حرفي كه مي زنيد يا كاري كه مي كنيد بر اساس انگيزه و خواسته خودتان باشد؛ چرا كه شما كنترل كمي بر زبان بدن و واكنش هاي غير ارادي خود داريد، در نتيجه طرف مقابل شما به حقيقي يا غير خقيقي بودن گفتار و رفتارتان پي خواهد برد. داشتن شور و شوق باطني در انجام هر كاري، در نگاه ديگران شما را فردي جذاب جلوه مي دهد.

 

استفاده نكردن از تلفن همراه در مواقع مهم

زماني كه در حال گفت گوي رو در رو با شخصي هستيد، حدالامكان در حال گفت گو با شخص مقابل، گوشي تلفن همراه خود را رها كنيد و تمام و كمال به طرف مقابل خود گوش دهيد. اين كار باعث حفظ احترام طرف مقابل مي شود. برعكس اگر مدام در گوشي خود مشغول باشيد و به حرف هاي طرف مقابل توجهي نكنيد، به همان ميزان از ارزش شما نزد او كاسته مي شود.

 

وقت شناسي

در قرار ملاقات هايتان وقت شناس باشيد. زماني كه براي وقتِ ديگران ارزش قائل شويد، نخست براي خودتان ارزش آفريني مي كنيد. بنابراين تلاش كنيد در ديد ديگران محترم بوده و زمان را مغتنم بشماريد. با اين كار بيش از گذشته بر روي ديگران تاثير مثبت بگذاريد و بر ميزان جذابيت خود بيافزاييد.

 

دست دادن هنگام ورود به يك محيط جديد

اگر وارد محيط تازه اي مي شويد و افراد آن جديد هستند، براي آشنايي بيشتر به افراد دست دهيد و خود را معرفي كنيد. اين مي تواند يك شروع بسيار خوب براي برقراري ارتباط باشد. همچنين در برخوردهايتان سعي كنيد رسا و واضح صحبت كنيد.

 

نظم داشته باشيد

اگر از آن دسته افراد بي نظمي هستيد كه ميزكار، محيط اطراف و در كل حوالي جايي كه شما در آن حضور داريد پر از وسايل غير ضروري و حتي به درد نخور و دور ريختني است، جذابيت كمي براي ديگران خواهيد داشت. سعي كنيد تا حد معمول منظم و مرتب بوده و به ظاهر اطراف خود اهميت زيادي دهد.

 

متواضعانه رفتار كنيد

اگر از نظر تحصيلي، شغلي و موقعيت اجتماعي در سطح بالاتري از اطرافيان قرار داريد، بايد تا حد امكان مراقب تلۀ خود نمايي باشيد. مراقب باشيد حس برتري جويي در شما آن قدر پررنگ نباشد كه ديگران نتوانند ارتباط درستي با شما برقرار كنند. تلاش كنيد تا جايي كه ممكن است افتاده و متواضعانه رفتار كنيد. با چنين رفتاري، سد ارتباطي شما و ديگران شكسته مي شود و ديگران به راحتي مي توانند با شما ارتباط برقرار كرده و جذب شما شوند.

در انتها مي توان به اين نكته اشاره كرد كه بر روي رفتار خود با ديگران و ظرافت هاي رفتاري لازم تمركز بيشتري داشته باشيد. ديگران بر اساس رفتاري كه از شما سر مي زند به اشتباه شما را قضاوت مي كنند. تلاش كنيد كه تا حد امكان جلوي اين مسئله گرفته شود و ديگران شما را بر اساس واقعيت هاي موجود در شخصيت شما، ارزيابي تان كنند. 

موارد ذكر شده براي رسيدن به جذابيت رفتاري اهميت به سزايي داشتند. اما براي آنكه بتوانيد ديگران را در به خود جذب كنيد بايد تا حدي جذابيت ظاهري و جذابيت گفتاري نيز داشته باشيد. به اين صورت مي توانيد از توانايي خود براي جذب ديگران اطمينان حاصل كنيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه شروع يك رابطه و جذابيت رفتاري مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

خدمات مركز مشاوره تلفني خانواده هنر زندگي

 

  مركز مشاوره روانشناسي تلفني خانواده هنر زندگي با بهره مندي از كادر مجرب خدمات خود در زمينه مشاوره تلفني خانواده با موضوعاتي شامل مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره پيش از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي دختر و پسر،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي‌هاي پيش از ازدواج،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدي، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره اعتياد، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره همسريابي مشاوره خانواده تلفني با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره زندگي مشترك،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره جنسي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع :  چگونه از نظر رفتاري فرد جذابي باشيم؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.