مشاوره تحصيلي | مشاوره تحصيلي تلفني و حضوري

هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

مشاوره تحصيلي | مشاوره تحصيلي تلفني و حضوري

۱۴۹ بازديد

امروزه مشاوره تحصيلي با توجه به پيشترفت و تخصصي تر شدن دانش، مشاغل و كسب و كارها در هر حوزه تحصيلي و همچنين محيط هاي آكادميك با سطح علمي اهميت زيادي پيدا كرده است. هر كسي در زندگي تحصيلي خود با انتخاب هاي زيادي روبروست كه با انتخاب هاي صحيح مي تواند به حتم آيندۀ تحصيلي و شغلي روشني را براي خود رقم بزند. خب حال سوال اصلي اين است كه چگونه مي توان انتخاب هاي تحصيلي درستي داشت. بهترين راه حل براي داشتن انتخاب هاي تحصيلي صحيح ابتدا شناخت استعداد ها، علايق و پتانسيل خود و بررسي آينده تحصيلي و شغلي پيش رو مي باشد. سپس با بررسي ميزان تطابق پتانسيل هاي خود و آينده اي كه در انتظار شماست مي توانيد انتخابي آگاهانه و صحيح داشته باشيد. براي داشتن چنين انتخابي استفاده از خدمات مشاوره تحصيلي و مشاوره تحصيلي تلفني بهترين راه حل است.

 

شما مي توانيد براي دريافت مشاوره تحصيلي با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

مشاوره تحصيلي

با توجه به تخصصي و پيچيده تر شدن دنياي امروزي نسبت به گذشته، پاسخ به سوالات و چالش هاي زندگي هاي امروزي نياز به روش هاي نوين و تخصصي تري دارد. استفاده از خدمات مشاوره تحصيلي از يك فرد متخصص در زمينه روانشناسي به شما كمك مي كند تا به يك خودشناسي درست برسيد و سپس با آگاه كردن شما نسبت به آينده، مي تواند شما را همراهي كند تا ببينيد كه آينده اين انتخاب واقعا همان ايده آلي است كه به دنبال آن مي گرديد يا نه !! 

 

چرا بايد از مشاوره تحصيلي استفاده كينم ؟

يكي مسائلي كه بسياري از مراجعان و خانواده هاي آنان را دچار سردرگرمي مي كند، چالش هاي تحصيليشان مي باشد كه از جمله اين چالش ها كه سبب تحميل تنش بسيار زيادي بر روي افراد مي شود، مي توان به موارد زير اشاره داشت:

  • انتخاب رشته دبيرستان
  • كنكور سراسري
  • انتخاب رشته كنكور سراسري
  • كنكور كارشناسي ارشد
  • انتخاب رشته كنكور كارشناسي ارشد
  • كنكور دكتري
  • انتخاب رشته دكتري
  • مصاحبه دكتري
  • تغيير رشته تحصيلي در تمامي مقاطع
  • انصراف از دانشگاه
  • تحصيل بدون كنكور
  • تحصيل در خارج
  • و ...

انجام اقدام هاي هيجاني در زمان قرارگيري در هر كدام از چالش هاي تحصيلي و عدم توجه به استعدادها و علاقه و مهارت هاي خود و آينده پيش رو به سبب تصميمي كه گرفته ايد همان چيزي است كه بسياري از افراد را متحمل تنش هاي بزرگ در زندگي مي كند. همواره تيپ شخصيت، علايق و استعدادهاي خود را علاوه بر شرايط زندگي و آيندۀ شغلي انتخابتان در نظر بگيريد.

 

 

مشاوره تحصيلي تلفني و حضوري مركز حامي هنر زندگي

ما همواره در تلاش براي همراهي شما براي داشتن زندگي شاد و بدون تنش هستيم و به همين دليل هميشه به شما در نگاه كردن به زندگيتان و تمامي پتانسيل هاي موجود در آن كمك مي كنيم. در مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي ابتدا با استفاده از تست هاي روانشناسي و مصاحبه تشخيصي به شما كمك مي كنيم تا به شناخت بهتري از شخصيت، هوش، استعدادها، مهارت ها، شرايط زندگي و پتانسيل هاي خود برسيد و سپس با توجه به تمامي اين پارامترها، آينده انتخاب هاي متفاوت شما را بررسي مي كنيم تا بتوانيد انتخابي آگاهانه و تصميمي درست بگيريد. هرگز فراموش نكنيد كه موفقيت بي دليل نيست.

 

مشاوره تحصيلي تلفني

دسترسي به مشاوران متخصص و با تجربه در زندگي هاي امروز با توجه به سرعت زندگي، كمبود وقت، هزينه هاي رفت و آمد و ...  نيازمند صرف هزينه، وقت و انرژي زيادي است. مشاوره تلفني يك راه حل مناسب براي برطرف كردن اين مشكلات مي باشد. متخصصان مركز مشاوره روانشناسي حامي هنرزندگي آماده همراهي شما در تمامي ساعات طول روز هستند. براي دريافت مشاوره تحصيلي مي توانيد با متخصصان مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي در هر نقطه اي از كشور كه هستيد تنها با يك تلفن تماس بگيريد. علاوه بر اين مي توانيد از مشاوره تحصيلي حضوري اين مركز نيز بهرمند گرديد.

 

شما مي توانيد براي دريافت مشاوره تحصيلي با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

خدمات مركز مشاوره تلفني خانواده هنر زندگي

 

  مركز مشاوره روانشناسي تلفني خانواده هنر زندگي با بهره مندي از كادر مجرب خدمات خود در زمينه مشاوره تلفني خانواده با موضوعاتي شامل مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره پيش از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي دختر و پسر،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي‌هاي پيش از ازدواج،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدي، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره اعتياد، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره همسريابي مشاوره خانواده تلفني با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره زندگي مشترك،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره جنسي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : مشاوره تحصيلي | مشاوره تحصيلي تلفني و حضوري

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.